marca 26, 2018

Kuchnia bez mąki pszennej jest prosta i smaczna - spróbuj jej i Ty!







Zachęcona Waszymi komentarzami, stworzyłam e-booka "Moja kuchnia bez mąki i glutenu", aby podzielić się z Wami i przepisami i wiedzą dotyczącą produktów glutenowych i bezglutenowych, ponieważ ten e-book to nie tylko zbiór przepisów, ale także kurs, jak wyeliminować mąkę pszenną z Twojej kuchni.

W e-booku znajdziecie wiedzę, porady i tricki, których ja się nauczyłam na przestrzeni wielu lat i które sama sprawdziłam, dlatego wiem, że są skuteczne.


Ponieważ jednocześnie jestem osobą dbającą o linię, moje przepisy są jak najbardziej dietetyczne, a każdy przepis jest opatrzony tabelką zawierającą wyliczenie kaloryczne oraz ilość makroskładników BTW na 100g.


Wszystkie przepisy w e-booku są wegetariańskie, bezglutenowe, zdrowe i lekkie. Znajdziecie w nim receptury na pięć rodzajów chleba, trzy pizze, naleśniki, racuchy, tartę, dwa rodzaje ciast, dwa rodzaje ciastek oraz cztery rodzaje słodkich pomysłów na muffiny. Każdy przepis jest łatwy w przygotowaniu i niedrogi. W słodkich wypiekach stosuję zamiennik białego cukru – ksylitol lub stewię w płynie, ponieważ jako edukatorka żywieniowa propaguję eliminację białego cukru z diety, o czym piszę w swoim innym e-booku, do zapoznania się z którym również zapraszam.

http://dietetyczniesiostro.blogspot.com/p/jest-taki-dzien-w-roku-kiedy-to-o-czym.html

Każda z nas gotuje inaczej, ale poza efektem smaku wszystkie chcemy przede wszystkim być zdrowe. Dlatego już dziś przekonaj się, jak łatwo wyeliminujesz niezdrową białą mąkę ze swojej kuchni i zamienisz ją na zdrowe rodzaje mąk bezglutenowych bez straty w smaku czy konsystencji ulubionych potraw.

Kupując e-book zyskasz:
  • łatwiejszy start w kuchnię bez białej mąki i glutenu 
  • dziesiątki porad, faktów i wskazówek, które sama sprawdziłam i dlatego wiem, że są skuteczne 
  • bazę ponad dwudziestu sprawdzonych przepisów, które będą dla Ciebie inspiracją do dalszych kulinarnych podróży 
  • zdrowie i szczupłą sylwetkę, ponieważ eliminacja pieczywa, wypieków i innych potraw z białej mąki i zamiana ich na moje propozycje lekkich i bezglutenowych produktów, jest gwarancją obniżenia kaloryczności pożywienia przy jednoczesnym wzroście dostarczanych wartości odżywczych – to najlepsze co możesz sobie podarować!

Aby dokonać zakupu e-booka
dokonaj przelewu
12,90zł
na konto:
Raiffeisen Polbank
24 2340 0009 0050 1100 0000 5643
w tytule napisz: "Moja kuchnia bez mąki i glutenu + swój e-mail"
Nie zapomnij napisać swój adres e-mail

(edycja tekstu z dnia 27.03.2018r)
Dla wszystkich osób, które dokonają zakupu e-booka "Maja kuchnia bez mąki i glutenu" do Wielkiego Piątku, czyli do 30.03.2018r, mam świąteczne bezglutenowe prezenty:

1. Poradnik dla początkujących "Kuchnia Amarantusa"
2. 21 kart motywacyjnych w jakości do druku #homedesign
3. 12 plakatów HD #kitchendesign



Spis przepisów "Moja kuchnia bez mąki i glutenu":

  1. Chleb pełnoziarnisty ze strączków
  2. Chrupiący chleb z mieszanki bezglutenowych mąk
  3. Cebulowe bułeczki śniadaniowe
  4. Focaccia – włoski chleb z oliwkami
  5. Chleb z siemieniem lnianym
  6. Naleśniki mięciutkie i aromatyczne
  7. Pizza z blatem z roślin strączkowych
  8. Pizza z pieczarkami
  9. Pizza cipolatta
  10. Omlet z białek
  11. Racuchy z brzoskwinią
  12. Racuchy waniliowe
  13. Tarta warzywna
  14. Jesienne ciasto korzenne z czekoladową polewą bez cukru
  15. Ciasto mandarynkowe
  16. Waniliowe babeczki ze strączków
  17. Ciastka cięte z metra
  18. Kruche ciasteczka migdałowe
  19. Muffinki z różą
  20. Muffinki kawowe
  21. Makowe cupkaces
Wszystkich, którzy już zakupili e-booka serdecznie pozdrawiam, dziękuję za zaufanie i zapraszam do zamieszczania komentarzy - na wszystkie odpowiem.

Każdego kto chce zapoznać się z opinią czytelników o moich e-bookach odsyłam TUTAJ, a całej reszcie życzę udanych eksperymentów kulinarnych :)

6 komentarzy:

  1. U mnie w domu,z mamą i babcią ze "starymi nawykami" jest to niewykonalne :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A według mnie bariery są tylko w naszej głowie. Jeśli naprawdę decyduję się, że będę uprawiać sport to nie zastanawiam się jak to zrobić tylko to robię: po odprowadzeniu dzieci do szkoły wracam do domu biegiem, w domu zamiast stać w kuchni przy garach to rozciągam się kładąc nogę na blacie lub drepczę, wieczorem nie siadam w fotelu tylko wskakuję na rowerek...i może mój partner jest zaskoczony moją "przemianą". Może nawet wcale mnie nie dopinguję - ale po co mi doping? Ja wiem że robię coś czego chcę. Jeśli nie chcę jeść niektórych produktów: np. chleba - to go nie jem, chociaż codziennie smaruję masłem kanapki dla moich dzieci. Jesli chcę zjeść coś innego - to jem coś innego. Jak mam czas to sobie coś ugotuję/upiekę. Jak nie mam czasu - wybieram takie produkty, po których czuje się dobrze.
      Więc jak widzisz - według mnie wszystko siedzi w naszej głowie i nie możemy tłumaczyć naszego braku działania babcią czy koleżanką z pracy, która codziennie przynosi furę ciasteczek dla wszystkich pracowników. To ja decyduję - więc działam. Jeśli nie działam, to znaczy, że wcale się nie zdecydowałam. Więc myślę, że Ty musisz podjąć decyzję. Złapać ją za łeb i trzymać :) Bo nikt nie zmieni tego co Ty chcesz zmienić - tylko Ty możesz to zrobić ;)

      Usuń
  2. Zrobiłam przelew, a książki nie dostałam. Czy trzeba jeszcze jakoś dodatkowo zamówić żeby dostać książkę? Przelew zrobiony 24.05

    OdpowiedzUsuń
  3. W wielu przypadkach wyeliminowanie mąki pszennej się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny tekst! Od roku nie czytałam tak wartościowego i fajnego artykułu.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Blog Dietetycznie Siostro! , Blogger